CARA MACAM MANA NAK ROGOL PEREMPUAN MELAYU

Oppss…ini bukan entry basa-basi…pendekar sendiri tak tahu kenapa taip tajuk tu…memang tak menahan la kan? Sikit punya panas tajuk.

Tapi itu bukan isunya. Siapa yang makan cili dia akan rasa pedas. Meh sini pendekar nak tunjuk sat apa yang sebenarnya berlaku. Pendekar bukan perogol okay. Gila jahat tu main rogol-rogol orang.

Perempuan Melayu kini jadi sasaran lelaki yang gila seks. Pendekar pun tak tahu. Meski ramai perempuan Melayu yang bertudung…berhijab..namun hijabnya..tudungnya…langsung tak mampu melindungi diri mereka daripada jadi sasaran..

Kalian bisa lihat sendiri di mana-mana. Meskipun ramai yang bertudung..tapi pakaiannya…Astaghfirullah…memang menaikkan berahi… tudung hanyalah hiasan… sedang pakaian lah yang lebih utama…

Kau apa sibuk…aku punya kubur…aku punya pasal la…


Tak mengapa kalau kau punya kubur..tapi kalau kau mampus pun kau boleh gali kubur kau sendiri ke? Bebal sungguh. Orang nasihat tak mahu dengar.. Tapi bila dah kena…baru tahu langit tu tinggi ke rendah…Kalau kau mati tapi mayat kau tak busuk tak apa.. Ni tidak…kau mati dahlah sorang-sorang…kalau tak ada orang uruskan..Alamat membusuk di hurung lalat dan langau. Kau nak ke macam tu?

Cakap angkuh bongkak bukan main. Konon aku tak pakai tudung ke, aku nak seksi ke, aku nak pakai seluar sendat lagi ketat sampai nampak apam balik ke aku punya pasal la…bukan aku makan duit kau pun…Memang la kau tak makan duit aku. Tapi kau makan duit orang lain. Sedar-sedarlah diri tu sikit.

Kau pun apa kurangnya. Sibuk nasihat orang padahal diri sendiri pun macam setan.


Kalau sebab aku perangai setan bukan halangan untuk aku nasihat orang. Aku setan ke tak ke… Aku tak nak kau jadi setan macam aku. Kalau betul kau nak jadi setan, gali dulu kubur kau sendiri dan pastikan kau nak mampus nanti, kau mampus dalam kubur kau okay…jangan mampus kat tempat lain. Tak perlu ada orang nak mandikan kau, kafankan kau, angkat keranda kau, dan masukkan kau dalam kubur kau sendiri. Kalau semua tu kau boleh buat sendiri. Kau nak berlagak sampai bila-bila pun aku tak heran~! Kau nak pakai seksi-seksa, ketat sendat, semua tu aku takkan halang. Dasar bebal~!

Aku tak heran kalau perempuan melayu ni nak pakai apa-apa pun…kalau tak nak pakai apa-apa pun aku tak heran. Tapi aku bengkak kalau ada yang buat perangai setan. Orang nasihat tak mahu dengar.

Sampai aku jumpa benda ni semalam kat blog aku. Memang panas macam cilake. Siapa punya perangai la cari benda ni masuk blog aku. Pasni kalau ada yang cari lagi masuk kat blog aku… dan terbaca ni… Aku cuma nak cakap satu benda je…

DOSA KAU, KAU JAWAB DENGAN ALLAH…. AKU TAK CAMPUR~!!

Psst~! Celaka punya manusia.

Carian Lain :

  • cara merogol (319)
  • Cara cara merogol (111)
  • cara merogol awek (90)
  • melayu kocak (90)
  • cara merogol perempuan (87)
  • cara nak rogol perempuan (78)
  • Gambar Orang Sedang Berogol (75)
  • main kocak (73)
  • cara rogol perempuan (68)
  • melayu seksi gila (64)

Comments

  1. Anonymous says

    DUNIA SEKARANG SUDAH MODEN TIDAK MEMIKIR DOSA PAHALA SAMA ADA HALA ATAU HARAM.MANUSIA TIDAK BERFIKIR DENGAN SEBAIK-BAIKNYA.MANUSIA HANYA PENTING DUIT RINGGIT DAN HARTA BENDA.MARILAH KITA BERSAMA-SAMA MINTA KEPADA TUHAN SUPAYA NEGARA MALAYSIAL DI TERIMA MUSIBAH.LIHATLAH LAMAN WEB INI http://WWW.CINRAI.BLOGSPOT.COM

    • Anonymous says

      MALAYSIAL? Malaysia la pandai! Kenapa pandai sangat sampai x mereti mengeja? Jangan jadi bodoh dan jahil kalau dah pandai. Siap minta doa musibah pula tu. Doa kepada Allah untuk benda baik-baik sudah la. Tak pun minta petunjuk kepada negara Malaysia. Tak payah cari musuh kalau buat kawan lebih senang mencari musuh. Kalau manusia ada akal* dan nafsu*,manusia yang tak mengunakan akal* lebih teruk dari haiwan walaupun haiwan tak ada akal*.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge