VIDEO ORIGINAL SKANDAL SEKS ANWAR IBRAHIM DAH PECAH PANGGUNG??? HAMBEEKKKK~!! @anwar ibrahim

@anwaribrahim Dah pernah pendekar bilang betapa antinya pendekar dengan Anwar Ibrahim… kepada para penyokong Anwar…silalah lihat screen shoot ini dengan penuh kesedaran ya?? Jika anda masih mahu membutakan mata dan memekakkan telinga… ya… terserah saja!!

Dan sudah pernah pendekar bilang betapa kita masih boleh mengubah negara ini ke arah yang lebih baik tanpa individu bernama ANWAR IBRAHIM asalkan kita berusaha sedaya upaya~!! Jemput belek2 ya…

Ini hanya screen shoot sahaja. Jika anda kenal siapa di dalamnya… Adakah masih ada lelaki seiras dengannya di malaysia? jika ada…jom kita lihat…

pssst~! : video ini ada slang Thailand la… alamak…
DISCLAIMER : PENDEKAR BERKUDA BERTANGGUNGJAWAB SEPENUHNYA KE ATAS PENYIARAN GAMBAR INI.

Sumber : www.pisau.net

Carian Lain :

  • skandal anwar ibrahim (36)
  • video lucah terkini (17)
  • video seks anwar ibrahim (6)
  • video lucah anwar Ibrahim (5)
  • video lucah original (4)
  • anwar ibrahim skandal (4)
  • pisau net video anwar (4)
  • video skandal seks anwar ibrahim (3)
  • skandal seks anwar ibrahim (3)
  • anwar ibrahim video lucah (3)

Comments

  1. Anonymous says

    kan best kalo dapat tgk video chua soi lek gak..nape lah takde sapa yg nak upload yer..

  2. Anonymous says

    “Jaga hubungan dengan Allah & jaga hubungan dengan manusia, nescaya bahagia. Jaga aib orang, Insyaallah Tuhan jaga aib kita. :)”

  3. says

    salam..nice entry.hope pendekar berkuda tak marah saya ada tag nama pendekar kat entry terbaru saya.Just nak tuan pendekar bagi sedikit komen & tips supaya saya boleh improvekan lagi kualiti blog saya.

  4. Anonymous says

    Lebih baik jgn terlibat. Kita nak confirm 100% pun tak bole. Kita takde disitu. Come on la..org yg mendedahkan cerita ni pun munafiq. jelas munafiq. Tanya org melaka. Kalau nak kira org, pengadu tu pun banyak kes. Lagi mau tuding jari. Jauh sampai London pun org tau bai. Kalau dah perangai buruk tak perlu mengaibkan org. Allah melihat. Telanjanglah kamu diaibkan Allah diSANA nanti. Politik kotor. Tamak haloba. Baik kita takbir, lebih banyak kebaikannya..

  5. Anonymous says

    gunakanlah ilmu untuk menapis maklumat.lg pn kita lihatlah akhlak org yg mendedahkan maklumat tu.fkr2kn la..

    mantop/;

  6. Anonymous says

    Nasib baik kali ni dgn betina.. kalau main dgn binatang cmna…. kambing ka? susah nak cari DNA kambing

    Rain 13

  7. Anonymous says

    cuba korang tengok n buka luas2 mata tu..bayang2 kat dinding bilik tu..sbb tu betul kata mantop gunalah ilmu untuk menapis maklumat..

    bukan pakar/

  8. says

    JR tak sokong mana2 pihak di kalangan parti2 politik yg sama2 busuk & hanyir itu.

    Cuma JR kesian dengan polis yg tiba2 hilang taringnya bila membiarkan video sex tersebar merata hingga ada yg menayangkannya di depan umum, bapa, isteri & anak gadis menonton sekali tapi polis membiarkannya saja.

    Apa nak jadi dengan masyarakat Malaysia? Bila Allah akan turunkan bala kepada Malaysia yg sudah jadi masyarakat lucah, lucah di peringkat atas, lucah di peringkat bawah?

  9. Anonymous says

    aku rasa blogger tuan rumah ni murahan..maaf cakapla..saya andaikan anda bukan orang terpelajar..

    saya memang tidak suka politik, tapi cara anda sangat kelakar..menampakkan kebodohan diri..diam adalah lebih baik bhai..

    xperlu tunjuk anda hebat,hanya Allah yang tahu segalanya

  10. says

    hmm.. kes yg sangat berat… tak tahu pihak mana yg benar..pihak mana yg salah.. Allah swt lebih mengetahui..

    secara jujur, cik moon pun xsuka anwar ibrahim gak..dari zaman sekolah lagi..

    hmm..cuma cikmoon kesal.. bila aib seseorg dibuka..

    mgkin pendekar berkuda x bersalah.. kerana bukan kamu yg membuka aib tersebut..

    tapi kamu boleh juga menjadi org yg bersalah kerana turut menyebarkan aib seseorg yg telah tersebar luas..

    Hadis Rasulullah SAW:

    “jgn buka aib orang kerana Allah akan membuka aibmu walaupun di dalam rumahmu sendiri.”

  11. says

    @Cik Moon

    terima kasih atas nasihat… tapi izinkan pendekar bertanya.. apakah itu aib?? jika dapat menjelaskan dengan lebih baik bersama dengan hujah2 yang bernas… pendekar akan terima dengan penuh perasaan rendah diri…

    di dalam ini adakah gambar telanjang ataupun gambar mereka sedang bercengkerama?? tidak bukan??

    tiada aib yang tersebar di situ… lainlah jika pendekar mendedahkan video yang menunjukkan bahawa mereka sedang bercengkerama di situ…

    kepada pembaca yang lain…

    harap jangan ada yang menggunakan emosi sebelum mengomen ya… jika anda tidak mahu di pandang sebagai tidak mahu berfikir….

  12. The Ramones says

    Kahkahkah. Janganlah hipokrit sangat kata konon tak suka politik, politik kotor, tapi pada masa yang sama sebenarnya mempertahankan seorang PELIWAT.

    Hakikatnya, inilah rupa manusia yang dikatakan ANUGERAH TUHAN..

    Lu tak percaya? Gua peduli apa?.

    Gua percaya Anuwar seorang PELIWAT. So what? Nak hukum gua? Nak kafirkan gua? Nak suruh gua bertaubat? kahkahkah.

    Hallo kakak dan brader yang taksub dengan ANUwar, cermin muka lu dulu ok

  13. The Ramones says

    Stedi Pendekar Berkuda. Teruskan membuat pendedahan. Pedulikan dengan kata-kata penyokong taksub ANUwar ANUgerah Tuhan.

    Manusia seperti inikah yang terpaksa gua terima sebagai Pemimpin kelak???

  14. says

    kali ni aku kurang bersetuju..
    aib tak semestinya bertelanjang baru dikira AIB..

    di akhirat kelak kalau Tuhan kata nak dedahkan aib seseorang atas sebab dia dedahkan aib orang lain, korek hidung pastu salat kat lantai pun dikira aib..

    yang kau ni The Ramones, ko nak angkat siapa jadi pemimpin? kau tu layak sangat kah??

    nak cerita bab leaks ni, kami golongan black hat bila2 masa aje bleh leaks macam2 video yang pelik2..tapi fikir la sikit..dimana kebaikannnya..

    aku memang rasa tak senang hati dengan entry kali ni..sudah2 la tu pendekar..jangan la ceburkan diri dengan politik..aku tak setuju..tak best!

    ajar kami bab SEO lagi baik! bab2 komputer aku layan!
    360% aku layan!!

  15. Anonymous says

    Tu memang anu-war.. jadi kenapa bukak isu aib pulak. udah-udahla tu sokong penipu besar ni (si jubori) dia korang sanjung lagi lepas dia buat benda kotor ni. ni mungkin berkat solat hajat untuk anu-war…

  16. Anonymous says

    sabda Rasulullah SAW berikut ini: ”Aku peringatkan kepada kalian tentang prasangka, karena sesungguhnya prasangka adalah perkataan yang paling bohong, dan janganlah kalian berusaha untuk mendapatkan informasi tentang kejelekan dan mencari-cari kesalahan orang lain, jangan pula saling dengki, saling benci, saling memusuhi, jadilah kalian hamba Allah yang bersaudara” (H.R Bukhari, no (6064) dan Muslim, no (2563).

    firman Allah SWT berikut ini: ”Hai orang-orang yang beriman, jauhilah kebanyakan purba-sangka (kecurigaan), karena sebagian dari purba-sangka itu dosa. Dan janganlah mencari-cari keburukan orang dan janganlah menggunjingkan satu sama lain. Adakah seorang diantara kamu yang suka memakan daging saudaranya yang sudah mati? Maka tentulah kamu merasa jijik kepadanya. Dan bertakwalah kepada Allah. Sesungguhnya Allah Maha Penerima Taubat lagi Maha Penyayang” (QS. Al Hujuraat [49] : 12)

    moga menjadi peringatan untuk saya dan semua pembaca supaya berusha untuk tidak mencari aib dan keburukan orang lain…

  17. xxyusredzaxx says

    aku x kisah kalo sapa pon dlm video tu. yg penting bukan aku.. har har har. cuma ko ni pendekar berkuda. aku tau ko sayang sgt dgn BN. lantak ko la. tapi aku nak sound ko sikit! ko ni mesti barua umno yg paling sial kat atas muka bumi nih!! aku tau ko nak tolong bn pancing undi sebab umno makin nak kalah dlm pilihanraya akan datang kan? sudah la dgn taktik kotor korang ni.rakyat makin banyak yg pilih pembangkang sebab politik umno lagi kotor. walau siapa pun pelaku dalam video tersebut umno tetap ‘kalah-kalah’

  18. anak murid nik aziz says

    aq stuju ngan arya n cik moon.. x semestinya telanjang baru di kira aib..yang aib ialah pendekar berkuda sebab dia x tahu perbuatan dia pon satu dosa. moga2 ko n trio datuk t akan diaibkan allah di dalam neraka jahanam kelak. boleh la kita tengok anu pendekar berkuda n trio datuk t.. kuek kuek kuek

  19. Anonymous says

    woi ni sume agenda kerajaan..cam puaka..xhabis2 nak fitnah dan menjatuhkan org..hak tui..

  20. Anonymous says

    mane pendekar berkuda?.org da jawab tu hujah awk.so what’s ur action?.emosi hnya utk awk yg slalu bersangka buruk terhadap org len.semoga ia jd iktibar utk pendekar berkuda.xpon pas ni bole la naik unta plak.TQ

  21. says

    To pakatan readers…buka mata buka minda…aku bukan penyokong semberono…. bukan macam hangpa semua… yang membutakan mata dan minda sebab kebaikan yang sedikit terhidang depan mata…

    maaf kalau hujah lemah kamu tidak aku jawab…

  22. dolfah says

    x palah kat dunia,,, kita kena tahu yang tiada air didunia ini dapat mensucikan hadas besar orang yang melakukan liwatah,,, kena banyak belajar agama,, akhir zaman jarang yang mustahill;; allah maha mengetahui,,

  23. Anonymous says

    AKU X PERCAYA KALAU NIK AZIZ BUAT HAL MACAM NI.KALAU NIK ANUAR DAH LAMA BENDA NI BERLAKU
    TAK PERCAYA KE?

  24. Anonymous says

    Aku bingung dengan perangai pendukung anwar ni,..kalau pemimpin dia fitnah orang, kafir kan orang, tuduh2 orang…itu boleh..x dosa..mereka sambut sebagai suatu kabar gembira..mereka laungkan seantero dunia…tapi bila perangai pemimpin dia didedahkan orang…itu dosa..!!!..betul2 liciklah kau orang ni….cite2 bolehlah…nak hancurkan bn dan umno,..tapi setelah dua kekuatan melayu tu hancur kau nak jadi ape…nak jadi macam orang melayu kat singapura kah..??..jadi penduduk kelas 2 di tanah air sendiri…So Pikirkanlah itu sebelum berbuat..!!!

  25. Anonymous says

    AI ni pun penah aibkan orang kot bab tu aibnya dibka. ceramahnya jg penuh cacian. masa jd TPM dlu pun byk caci pembangkang lani dah kena buang dr kerajaan dok fitnah dan Buka rahsia negara utk kepntingan peribadinya. tu pun politik jg . kenapa kita nk bela orng cam ni nasib kita pun belum tent terbela. hanya Allah SWT YAng Maha Mengetahui.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge